Maskebal á la Eyes Wide Shut

1 05 2010

Af Frøken Fikseret
Så har jeg været til maskebal i en anden klub, og det var fedt!

Det viser sig at være en klub der er helliget par, god gammeldags konebytte og gruppesex. Der var nok omkring 13-15 par og bare tre singlefyre. Jeg var vist den eneste singlepige, men det generede mig ikke det fjerneste, især når kønsbalancen var så fin. Det med maskerne var ikke populært særlig længe ad gangen, de kommer jo i vejen når man boller.

Klubben ligger i en meget eksklusiv ejendom, der er højt til loftet, og stuk deroppe. De smukke omgivelser og masketemaet gav en særlig atmosfære, men når alt kommer til alt så var det jo stadig mennesker der kopulerede på kryds og tværs. Det var også meget lækkert, at alle var fuldt påklædt indtil de sprang på hinanden, enkelte beholdt faktisk det meste af tøjet på mens de bollede.

Jeg ankom omkring kl. 22 og blev vist rundt af en lille vaks sag i en sort aftenkjole, og hun gik usikkert i sine høje sko. Der var to mindre “legestuer” og så en stue, med et legeområde på en indskudt mezzanin i den rummelige stue.

Jeg faldt i høflig snak med et par og en amerikaner som på det tidspunkt var den eneste singlefyr, jeg kunne øjne. Der blev sludret næsten to timer. Herefter slog værten på gonggongen og bekendtgjorde, at alle ventede på hinanden, og at vi ikke skulle holde os tilbage.

Så forsvandt der straks et par par, mens jeg blev siddende med amerikaneren. Umiddelbart var jeg ikke interesseret, men da vi kom til at snakke sammen, viste han sig at være ret fin. Han havde humor og var brydetræner. Uhm. Jeg har altid drømt om at knalde en muskelmand.


Han havde ikke været i klub før, så vi gik rundt for at se hvad der skete. Vi kom ind på et værelse hvor førnævnte par var godt i gang: de lå i missionærstilling, og han slikkede fisse på en anden kvinde der lå i forlængelse af hans egen. Denne kvinde suttede så sin kærestes pik. Amerikaneren og jeg blev kun et par minutter, det var ikke så behageligt at være tilskuer, da der var alt for lidt plads rundt om sengen at stå på.

Det at tilskuerne står op, bryder jeg mig som udgangspunkt slet ikke om. For det første kan man ikke rigtig se publikum i øjnene når man ligger nede på sengen, man ser dem nok snarere i navlen. For det andet er det som om de er hævet over en, og det kan godt virke en anelse truende. Altså, tilskuerne ned i øjenhøjde, tak!

Nå, men så kom Amerikaneren og jeg til sagen, og det var godt nok en glædelig overraskelse! Han kyssede rigtig godt og vi blev ret hurtigt ret liderlige, vi kunne næsten ikke få tøjet af hurtigt nok.

Amerikaneren var en meget passende blanding af stærk og voldsom, han flåede mig rundt til min udelte nydelse. Så slikkede han mig i syv lange og syv brede, dernæst fik jeg pik. Han kneppede, slikkede og kneppede indtil jeg rystede og bad om nåde.

Undervejs stønnede jeg højt, grinede og klynkede (skreg muligvis også) til stor fornøjelse for vores skiftende publikum (tror alle fik et kig på freakshowet, eftersom vi larmede mest, startede blandt de første og sluttede sidst).

Det var kanon.


Handlinger

Information

One response

10 03 2011
Mikael Emmertsen

Dejlig beretning. Det lyder, som om han var god ved din frække fisse.
Kærlig hilsen Mikael

Skriv et svar

